Sabihak Gittim 120*60 ölçüsünde fiyatı uygun klasik beyaz bir beşik aldım ben gayette güzel bence çok abartılıyor bu beşik meselesi. 3 kademeli benimki. Arkadaşım 3 çocuk büyüttü bu arada öyle bir beşikte en uygununu alma sebebimde kullandığı kadar kullansın sonra genç odası alıcam büyük tek kişilik yataklılardan. En azından yıllarca kullanır onu.