Rabia30-Adem sibeell24 bende de aynı sorun var genetik ama. Hiç birşey yapmıyorum valla alıştım artık böyle yaşamaya 😁
Seda1208 sibeell24 benimde var gözaltı morluk problemlerim ne yaptıysam çare olmadı onlarla olmaya alışmaktan başka çare yok sanırım ben birde beyaz tenliyim ve benim çok sırıtıyor hasta gibi görünüyorum