Kızlar aşılama yaptırdım aşılamanın dün 15. Gününde kahverengi leke geldi aksama pembe ye döndü bu sabah yine kahverengi leke geldi doktorum proluton Depot diye bı iğne vurdurmami söyledi düşük tehlikesi içinmiş beta değerim 242 çıktı ama korkuyorum varmı böyle bı durum yaşayanlar 😔