Sirinimm evet canım gebelik şüphen oldu mu kan testi ver ve hemen doktora git iğneye başla ben ilk gittiğimde bırak bebeği görmeyi kese bile yoktu rahim duvarı kalınlaşmıştı büyük ihtimalle var gebelik dedi 3 hafta sonra kalp atışını dinledik çok şükür yani illa keseyi görmeyi bebeği göremeyi bekleme doktor sana rapor yazıyo iğne için başlıyorsun iğneye