Bernagokhan Kızlar 32.den sonra bebeğim çok ağır hareket ediyor. Sabah vurmalarıyla uyanıyorum gün içinde de yavaş hareketlerini hissediyorum daha önce çok hareketli bir bebek ti yavaşladı sağlık proplemi yoktur dğeil i
Deletedmom414 Bernagokhan bunu doktorunuzun muayenesinde bilebilirsin canım ama artık yani 35 hafta az değil.tanikide yei daraldı bebek ne yapsın 2 büklüm duruyorlar sol tarafınıza yatıp parmak uclarinizla ritim tutar gibi hafif ama biraz vurgu yaparak uyarabilirsiniz gobeginizi🤗
Ebru0714 Benimde öyle canim artık büyüdüler yerleri daraldı az hareket ediyor ama hareketlendigi zaman canımı acıtıyor oldu. Işını ferah tut takip et bütün gün oynamazsa hiç doktorunla konuş ama ara ara oynaması normal diye biliyorum. 🤗
Bernagokhan Ebru0714 evet gün içinde beslendikçe ben, o oynuyor ama ağır hareket ediyor :) normaldir dediğiniz gibi inşallah
Deletedmom414 Bernagokhan normaldir hareketlerini takipte kalın tabikide hareketsizlik durumunda doktorunuza başvurunuz canım.bu haftalar biraz sıkıntılı oluyor hareket konusunda