Dr una göre değişiyor birde bebeğin sağlık durumu bazen sorum var diye erken alıyorlar bazen sorun yok ama kilosu gelişimi 2.hafta önde 3.5 kilo tamamlamış gelişimi diye alıyorlar. Benim dr um bekleme taraftarı acil durum sorun olmadığı sürece 39+ da aliyor ben 17 temmuz 39+2 de olucam sezeryan