Gfrn Arkadaşlar ne zaman yemek yesem kahvaltı da dahil bebeğin ayakları sanki göğsümün hemen altında gibi bir baskı oluyor ayakları mı ondan da emin değilim ama yemek yerken itiyor sanki canım yanıyor 28.haftanın içindeyim
NidaA Gfrn canım biz daha 16+4üz banada oluyo yemek yerken uzanırken ne olduğuna bi anlam veremiyorum soda filan içince geçiyo bisüreden sonra deneye bilirsin sağlıkla al kucağına inşallah 😘😅❤
Sonay Gfrn erken başlamış sanki 🤔 Ben 36-37-38-39 haftalarda böyleyim bende dik oturmaya çalışıyorum ama göğüsümün altında sürekli baskı agrı sızı var kahvaltı yemek yerken öellikkle demekki sizin kuzu yaramaz 😂
SerapUGR Gfrn benimde 28de başlamıştı bebek doğum pozisyonu alınca ayaklarını kaburgama sokuyordu batıyodu oda
Nihanozturk Gfrn 32deyim benimde bikac gündür basladı o sekilde ayakları oldugunu anlıyorum göğsümün altından vuruyo
Gfrn NidaA benim ki erken senin ki benden erken 🙂 demek ki yaramaz bunlar sığamıyorlar içerde Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gfrn Sonay evet aşırı hareketli uykumdan uyanıyorum eskiden kıpır kıpırdı şimdi sürekli tekme atıyor iç karnım geniş fazla bir karnım yok acaba sığamıyor mu içerisi dar mı geliyor anlamadım 🙂
SerapUGR Gfrn hayır doğum pozisyonu doğumu erken yapmaz bebeğin kanala girmesi erken yapar doğumu bak ben 39+6 oldum doğuramadım hala 😂
Sevcansevcan Gfrn ayy bende aynıyım resmen mide kismim uyuşuk oturup agliycam şuan o derece baskı var bnm 4 aylıkken başlamıştı bu baskı şuan 29 haftalık aynı😥
Aydaozk Aynen bende de var 3 gündür bizde bugün 30 haftalık olduk sanki anlıyor yemek saati olduğunu sağdan sağdan tepüklüyor 🤗🤗
Gfrn Bazen şöyle kenara bıraksam Doğuma tekrar taşısam diyorum 😂 Şuan böyle hareketliyse Doğunca canıma okuyacak