Bu yaziyi yazmak.icin bende cok bekledim.ve sonunda bende dogurdum dogum.hikayemi sizlere.anlatmak.istedim.doguracagim gun kayinvalidemdeydim kahvaltiya gittim oglen sonuna dogru akintimda bi farklilik gordum ama.normlade 2.kizimda nisanim geldi dogumum oyle.gerceklesti bunda sadece akintimla beraber kahverengi bi akinti gelmeye basladi beklemek.istedim cunki daha nisan olmadigini biliyordum bekledim.bi kac saat aksam yemeginden sonra eve gectim yuruyuse ciktim esimle.eve geldim.dus falan aldim ama.hala.akintim ayni bende sasirdim.hastaneye gitsemmi gitmesemmi diye ama.icimden bi ses hep.bekle dedi cunki sancim.falan hic yoktu sonra uyudum sabah ezaniyla.uyandim.sancimla.beraber tabi nisanimda.gelmisti hemen esimi uyandirip kayinvalidemi.alip.hastaneye gittik tabi.bende hem.korku hem heyecan acile girisimi yaptim vüristen dolayi kayinvalidemi iceri almadilar yanliz. gittim.ama.bende korku var yansitmak.istemiyorum.acile girisimi yaptim hemsire muayene ettikten.sonra 8 9 santim acilma var dedi hemen dogumhaneye giris.yaptik ve hic beklemeden catala aldilar 1.2.dk suni sanci verip cok.sukur.2 ikinmayla.dogurdum cok sukur kizim simdi 3 gunluk sagligimiz yerinde cok.sukur darisi sizlere.olsun inslh korktugum.kadar.olmadi ama.kizlar sizlere tavsiyem.yürüyüs ve duanin cok etkisi var kolay dogum.icin allah szilerede benimki.gibi bi dogum nasip etsin inslh allah emanet olun