musti28 Sezeryan Doğumdan 13 gün sonra vajina da kaşıntı yaşayan var mı 🤦♀️ Sonta dan mı oldu acaba diyorum kaşımaktan tahriş oldu özellikle geceleri ölüyorum kaşıntıdan ya 😞
Ern musti28 merhaba canım geçmiş olsun. Enfeksiyon olabilir bir de bende tam 1 hafta önce sezeryan spinal oldum hala ayaklanamıyorum ağrıdan sende de oldu mu ağrı ne kadar zamanda toparladın kendini 😖
musti28 Tucem idrarım da yanma falan olmayınca enfeksiyon değil dir diye düşünmüştüm ☹️Sonta olayından sonra aşağıyı da doktora bile gösteresim yok İnan 🤦♀️
Tucem musti28 enfeksiyon veya mantar olması çok çok yüksek ihtimal. Onu Dr girdugunde anca ilaç verebilir. Kendin kullandığın bişi şuan bebeğine yada sana ters etki yapabilir.
nurcakir58 musti28 ben sağlık ocana gittim 3 tane krem verdi şuan hamileyim travazol sürdüm gecdi şükür
Hulya1212 Evet cnm sontadan oluyor benımde sezeryandan sonra oldu ve 7 yıl olacak ondan sonra hep tekrarladı ondan önce hıc hayatımda ıdrar yolu enfeksıyonu olmamıştım.su iç ve mutlaka dra görün ıdrar testınde bıle cıkar alttan muayene olmana gerek yok
musti28 Ern ben genel anestezi ile oldum canım çok şükür ikinci gün kalktım her işimi kendim yapıyorum ağrım yok hiç bir tek bu kaşıntı üç günlük ken korse giydim halaaa üzerimde
sevimlieyuboglu61 Ern ağrı sanırım kişiye göre değişiyor ağrım olmuştu ama hemen ayaklanmıştım. Sizde 15 gündej sonra tamamen toparlarsınuz
Zlmmrg musti28 fitili var ve distanda kremi. Ikisini ayni anda kullanman gerekiyor bndede olmstu sadxe kremle gecmedi