Nerden nasıl başlasam bibilemiyorum doğum hikayemi bende doğuma bir ay kala burda hergün en az iki doğum hikayesi okuyanlardanım hamileliğimin ilk ayları hariç çok güzel geçti 1 buçuk yaşında kızım olduğu için sürekli onla ilgilenmekten nasıl doğumun gelip çattığını anlamadım bile hep hareket halindeydim canım hiç sıkılmadı kısmen egzersiz yoga ve yürüyüş yaptım herşey güzel ilerledi hamd oldun vitaminleri ve beslenmemi hiç aksatmadım canım ne istediyse kararınca yedim 20 kilo aldım ama pak belli etmiyordu 37.haftadan sonra ha bugün ha yarın doğacak diye beni bir heyecan sardı çünkü göbeğim düşmüştü gören doğum bugün yarın olur diyorlardı doğuma iki hafta kala annemi yanıma çağırdım biraz erken olmuştu ama olsun kızımıda artık kucağıma almak zor geliyordu son hafta yürüyüşü arttırdım muayenede 2 cm dedi doktor 40 hftada gittim tekrar 3 cm dedi ben sezeryan doğum isterken doktorumun iknasıyla normal doğumu kabul ettim ve pazartesi gel yavaştan suni ile başlayalım dedi ben tabi kendi sancım olmasını çok istiyordum ilki zor olmuştu suni ile korkuyordum neyse pazar günü nasıl hızlı geçti anlatamam duş aldım hazırdım artık sabah 6 da uyandım tabi heyecanlıyım oyüzden mi yoksa sancım ufak ufak başlamıştı oyüzden mi tam bilmiyorum 20 dk da bir geliyordu bu gaz sancısına hiç benzemiyordu saat 8 de gelin demişti doktor biz 8 buçukta çıktık giriş yaptık 9.5 geçe yatışımızı yaptık muayene de 3.buçuk 4 cm açıklık var dedi doktor odamıza geçtik nst çekildi sancım artıyordu ama çekilmiycek değildi sonra saat 10. 50 civarında suni takıldı kasılmam hemen arttı ve içimde pıt diye sanki bişey patlarmış gibi oldu suyum geldi ve durmuyordu sancım iyice arttı dayanılmaz oldu ebe bide sancın varken bakalım dedi 7 cm olmuş dedi dokturu aradı ve doğumhaneye alalım dedi eşim de doğum çantasını almaya gitmişti beni doğumhaneye alacaklarını duyunca çok şasırdı bukadar çabuk olacağını ikimizde bilmiyorduk işte geldik en zor kısma ıkın ıkın ıkın bir türlü gelmek bilmiyordu en sonunda panik oldum gücüm kalmadı dedim doktora erkek hemşire geldi birkaç ıkınma ve onun bütün gücüyle bastırmasıyla bebğim doğdu saat 12.30 da 3.500 gram ve 52 cm bebeğin doğduğu anki acı çok başka ama doktor bana kesi attım oyüzden acımıştır dedi hepimizi yordu bu küçük hanım kaburgama öyle bir bastırmıştıki 10 günlük olduk hala ağrıyor üstüne yatamıyorum onun dışında herşey çok güzel ben eve geldiğimden beri hiç yatmadım iki çocuklu olunca zaten mecburi