SeymanurM Selam kizlar. 38.Haftaya geldik hala dönmedi pamuk kızım. Fakat ben sezaryen kesinlikle istemiyorum makat duran bebeğe normal doğum yapan, çevresinde böyle birşeyle karşılaşan var mi aranızda?
Busekrkmz SeymanurM benim bildiğim tehlikeli olduğu için pek yapmıyorlar tabii o senin açılamana bağlıdır ama bebeği de kendini de riske atma bence
Zeyneptoprak SeymanurM bebeğin kilosu ve senin çatınla alakalı bi durum canım makat normal doğum okumuştum burda ben bi kaç defa
Kalayciseymaa SeymanurM benim de ilk gebeliğim makattan gelişti sancıyla gittim üstelik 4 5 cm açıklık olmasına rağmen sezaryenle aldılar canım hayırlı doğumların olsun şimdiden
Sbnmkrl SeymanurM makat normal doğumda bebeğin ayakları vücuduna paralel yapışık gibi bir pozisyonda ise doğum yapıyolarmış bir kitapta okumuştum
fnsckn SeymanurM biz aşağıdan konuşuyorduk sese tepki veriyor diye bir süre telefonun sesini bile açmadım aşağıdan ışık tutup şarkı açıyordum gece yatmadan Günlük yürüyüş ikna etme çabaları ( sen akıllı kızsın dönersin diye 🤣😅 göbeğimin en alt kısmından hepsini denedik başta bana nasıl olacak ya 😅 diyordum ama döndü ☺️😊 sizde bir deneyin 😊😊♥️
gamzosgamzos Ben ters normal doğumla ve evde ebeyle doğmuşum ama annem ölümden dönmüş ben bile doğduğumda nefessiz mosmor kalmışım birsürü müdahale etmişler riske atmayın bence
_Mrv_ SeymanurM bebeğin dönmesi için çeşitli hareketler var internetten araştırıp onları yapın, dönmezse de risk almayın.