Mine8191 Kraft twist xlx modeli kullanan var mı birde bugün arabaya bakmaya gidicez 17 haftalık olduk sizce çok erken mi
Eylul00 Mine8191 kraft XLX pusetinden çok şikayet vardı. Eski bir arabaymış üretimde şuan yokmuş sanırım satıcı öyle demişti
Cigdemveminik Mine8191 bn aldm heyecanla kullnmayı bekliyorm🥰 çok araştrmştm ve genel olarak herkesten olumlu dönüşler almştm kuşçllnımı felanda rahat sizde denersiniz
ozlmnhl Mine8191 37.haftadayım herşey hazır daha bebek arabasına karar verip alamadım ya seninki çok erken yada benimki çok geç 😂
Ilknurgoksuckr Mine8191 kraftın genel olarak bebek arabaları güzel zaten bizde profit modelini kullanıyoruz 1 sene oldu kullanalı hala memnunum 🎈
Mine8191 Taze-anne haklısın canım ama letgodan aldım bende çizik dahi yok çoksa uygun olunca aldım inşallah rabbim içini de doldurmayı nasip eder
Mine8191 ozlmnhl benim ki erken canım farkındayım 😂🙈 ama letgodan buldum bese çok temiz çizik yok 3000 normalde 450 ye aldım 🥰
Sewal35 Bende çok araştırarak aldım bakalım Ağustos da kullanmaya başkıycaz evin içinde bir iki tur attım dönüşleri falan iyi di🤣