Gunesruzgar Kizlar , yeni doğum yapan anneler, hastanede sanci odasinda veya doğumhane de maske taktınız mi malum virüs var?
minikbebeklerim Gunesruzgar doğumu bilmiyorum ama ben iki hafta önce serklaj oldum ameliyathaneye inerken maskeyle indim ve odayla çıkıp kendime geldiğimde hala yüzümdeydi. Sezaryende takılır ama normal de çok zor bence o halde maskeyle nasıl nefes alınır
Selcann94 Gunesruzgar normal doğumda takılmaz heralde nefes alıp vermemiz lazım o sancının arasında bide maskeylemi uğraşacaz ebeler takar bence doktorlar 😄
Belmaaa Gunesruzgar ben takmadım odamda annem ve eşim vardı ebe hemşire geldikçe de takmadım onlar maskeliydi ama. Koridorda yürüdükçe takıyordum sonlara doğru onu da bıraktım aklıma bile gelmedi ağrıdan acıdan
Gunesruzgar minikbebeklerim off cabim benim de doğuma beş hafta kaldı geçen gün ntsye girdim orda bile zor nefes aldım hastane çok sıcak biz zaten hamile olarak ikinkati sıcaklık hissediyoruz maskesiz de tehlike var sanci odalari bikac kişilik sonra odalar da öyle napacaksam
minikbebeklerim Gunesruzgar ben özel hastanede bir gece yatmam gerekti odaların hepsi doluydu doğumhanenin yanında sancı odası boştu oraya yattım bir kaç saatlik. Yanımdaki odaya sancısı olan bir Kadın geldi nst bağladılar ama maalesef hemşireler dahil hiç kimsede maske yoktu.
Gunesruzgar Selcann94 ama başka hastalarda var canım devlet hastanelerinin çoğu kalabalık benim gideceğim de ikişer kişilik yanımdaki hasta takmazsada problem ya kovitliyse😭
Gunesruzgar minikbebeklerim aaaa hemşireler falan nasıl takmaz benim burda gittiğim hastanede sanki hepimiz kovitliymisiz gibi davranıyorlar fazla yaklaşınca uyariyolar hep
Bahriye06 Prenses001 aaa yaptınız mı doğum güle güle büyütün bebişinizi Darısı bana inşaAllah sezeryan mı normal mi nasıl geçti 4. Doğum ☺
Gunesruzgar Belmaaa bende ondan korkuyorum zaten canımızın derdine dusucez o aciyla sancıyla bide ben oturduğum yerde bile su gibi terliyorum doğumda üzerimden akar heralde bide maske nasıl takılır ki kendimize taksak bebeğe takamiycaz ama yanımızda başka hastalarda oluyo işte yaa virüse denk geldik canım çok sıkılıyor 😭
Selcann94 Gunesruzgar benim devlet hastanesi doğumhane tek başınasın orda ama normal odaya çıkınca illaki takılacak
Belmaaa Gunesruzgar canım son cümlen çok önemli Sırf yanımızda başka hastalar olmasın diye altın bozdurup özelde yaptım doğumumu. Son haftaya kadar devlet düşünüyorduk ekstra ücretle bile tek kişilik oda olmadığını öğrenince böyle yaptık
Belmaaa Gunesruzgar iyi ki de böyle yapmışım 24 saat suni sancı aldım 1 cm açıldı artık dayanamayıp sezeryan istedim devlet hastanesinde olsam 3 gün sancı çektirip yine de doğurturlardı. İnan o sancının son yarım saati artık ölmek istiyorum diye bağırıyordum sancıdan ellerim ayaklarım uyuştu 18 gün oldu hala kemiklerim ağrıyor o acıyla ne maske filan asla aklına gelmiyor. Sana tavsiyem imkanın varsa özele git en kötüsüne en ucuzuna git ama özele git
Gunesruzgar Prenses001 umarım bende çok bunalmam takmak istiyorum tabiki ama işte nts de bile maskeyle yirmi dkkda bittim resmen
Gunesruzgar Selcann94 seninki iyiymiş canım benim öyle şansım yok sancı odasında üç yatak var umarım tek hasta ben olurum
Gunesruzgar Prenses001 anladım kuzum ne bileyim ben normalde de çok terleyen biriyim doğumda da haliyle baya terlerim ondan düşündüm maskeyle nasıl olacak diye