Ebru-123 Hanimlar merhaba .26 haftalik hamileyim.ishal olmustum.tam da gecmedi ama karnımın sol tarafinda bi aci agri var.neden böyle birsey olmus olabilir fikrinuz varmi
Sevdiss_17 Ebru-123 kuzum bende gecen 2 gun ishaldim ve ishalden sonra senin gibi agrim oldu bobrekelrim oldugunu dusunuyorum su kaybettigimiz icin bol bol su ic dinlen muz patates tuket
Sevdiss_17 Ebru-123 evet kuzum tabi acimisti hatta ogun surekli kasiliyodu ama gayet normal ilk gebeligimdede yasadigim icin biliyorum suan ne durumdasin
Ebru-123 Sevdiss_17 hafif bi aci var canm ya .krem falan sürüyorum banyo yapicam insallah daha iyi olurum