Benimde ilk gebeliğim canım 15+5 deyim hamileliğim planlı olmadı ama adet zamanıma geldiğimde sanki aynı adet ağrısı gibiydi ağrılarım hatta ha oldum ha olcam diye ped bile takıyodum 😂 ilk haftalarda adet sancısı gibi sancılar oluyor çok normal 😊 halsizliğin ve sürekli uyuma isteğin olucak hormonlardan dolayı buda çok normal. Ama herşey 14. Haftada düzeliyor hiç sıkma canını 😘