Bonnusimo Kızlar trendyolda bir kaç günlük. Ateş ölçerlerde indiirmde unaan hakkında bilgisi olan var mı ya da önerebilcek çok pahalı olmayan
Deebg Bonnusimo canım ben aldım ama muadilini gönderdiler aynı ürün kalmamış galiba 🤷♀️ Pek kaliteli bşey gibi gözükmüyor ama uğraşmak istemediğim için iade etmedim
Arinna Bonnusimo Canım ateşölçer takıntım var. Bir tane de cıvalı koltukaltı al yeterli. Calibre etmek önemli dedi doktor. Baktı ben bayağı takıntılıyım😂 Bende de şimdi sıra braun da para biriktirerek birde onu alıcam
Bonnusimo Deebg aaa unaan diye alıp farklı mı geldi valla düşer düşer diye bekliyorum daha vaktimiz var keşke daha iyi bişey alsamda bilemedim valla
Bonnusimo Arinna evet bende bi tane ondan alıcam ama temassız olayı aşırı rahat braun aldıktan sonra hiç birine gerek bile yok 😂
Bonnusimo 1994ozg trendyoldan mı aldınız iade var gerçi ama simdiye kadar iade etmedim hiç bişey bide yanlıs ölçtügünü nasıl anlıcam ki oda ısısı su ısısı falanda ölçüyormuş galiba
Caglab Bonnusimo Temassız olanlar yanlis olcebiliyor. Hastanede bile benim atesimi temassız fazla çıkınca başka türlü olcuyorlar. Doktor tavsiyesi ile koltuk altından dijital ölçenlerden alacağım.
Arinna Bonnusimo Bende 2 temassız var bir cıvalı var. Birde şimdi braun kulaktan alıcam😂 Lakabım ateşölçer 😂 Eşimle ailem öyle diyor.
1994ozg Bonnusimo sıvı ölçüyo mu bilmiyorum açıkçası, yanlış ölçüp ölçmediği anlaşılır ben de en kötü iade ederim diye aldım ama etmem sanırım ya
Bonnusimo Caglab koltuk altı için kullananlar hep uzun sürüyo cocuk uyurken rahatsız oluyo flaan yazmıslar hep ekstra onu alıcam ama temassız önceliğim 🤗