Sultis Ben Neriman Çelik e gidiyorum osmangazide kendi kliniği var işini bilen detaylıca bilgilendiren bir doktor her an kendisine ulaşabilmeniz ve sizinle ilgilenmesi de çok hoş ben çok memnunum kendisinden
Mucizem_mmm Erken dahiliye doktoruna kadın doğumcu bu tahlilleri istedi aile hekimi yapmıyor muş hepsini dedim sisteme girdiler hepsini direk devlet hastanesinde verdim kan tahlilini hallettik canım devlet olduğu için ücret ödemedim gss dan faydalanıyorsun zaten.
Erken Mucizem_mmm ücret olarak değil de devlete tahlil için gittiğimde kadın doğumdan kayıt açtırıp o doktor da istesin demişlerdi. O yüzden bir de devlette mi sıra bekleniyor mu diye sordum canım
Lena Erken Merhaba bende İnegöl de selenay tıp merkeziyle başladım şu an hayat hastanesi Naile Gökçe Akagündüze gidiyorum muayene ücreti 130 Doğum 2500 demişlerdi çok ilgili arkadaş gibi konuşan bir doktor testlerimi sağlık ocağında yaptırıp gidiyorum
Nilaykirikbas5516 Erken imkanın varsa yıldırım da osmangazi aritmi hastanesi var adnan şahin doktorum her mesajına aramana cevap verir soruların da yanıtsız kalmaz çok memnunum muayene de 130 tl
Yasemngkc Erken ben Dr ziya çetıne gidiyorum çok memnunum ben sormadan kendi anlatiyor kendisi soruyo şikayetin var mı akıntı kanamam vs. Bir sorun olduğunda arıyorum yardimci da oluyo Allah razı olsun şiddetle tavsiye ederim
Mucizem_mmm Erken kadın doğumdan açtırmadılar bize dahiliyeden açtırdılar canım çok sıra beklemedim hemen hallolmuştu