Seedaaff Marysa Sağol canım 🥰 Kolestaz diye bir şey çıktı bende 37 den sonra bebek için çok riskliymiş. Şimdi bir tane ilaç kullanıyorum onunla değerlerim düşmezse daha erken alınacak 37 den önce
Sinemneset ygmr_tprk 2030 gram benimki de 48 cm boyu kafası ilerde göbeği gerideymiş 😂 37 de Doğum başlayabilir dedi