SilaTR gitti gidiyordan 50 tane siprs etmiştm adetim bittikten 5 gün sonra hergun yapmaya başladım adetimn ilk günden 17. Günü pik oldu tabi bn ondan önceki günü öğünü ve sonraki günü degerlendrm test yapmayı biraktm artk. Snra 30 gün bitti adet günüm geldi çattı 2 gün daha bekledim gecikmesini snra akıntım oldu ateşim birz çıktı kasığımda ağrı oldu aynı yumurtlama da olduğu gbi belirtiler oldu bnde intrnetten arstrdim ddim acaba bir ayda 2 kez yumurtlama oluyr mu diye bazı sayfalarda evet falan yazınca bn evde olan ovulasyonu deniyim ddim baktm iki çizgi çıktı T baya koyuydu şok oldm hamilelik aklımda değil ddm ki kesin 2 kez yumurtluyorm çok nadirde olsa oluyomş öyle arstrdm. Snra ertesi gün gene yptm gene aynı derecede köyü ciknca gebelik testi aldm ve o sırada adetim de gecikiyor gebelik testi yptgm gibi hamile oldgmu ogrendm hemen özel hastneye gidip kan verdm beta HCG de baya yükselmiş 4-5 haftalık hamilesn ddi doktr 🙈🙈❣️