SilaTR Essraanil eczanede 35 tl ye 5 li testler var ya da internetten satın alabileceğin 30 lu testler var. Buradaki herkes genelde 30 lu olanı tercih ediyor yumurtlama gününü kaçırmamak için. Gebelik testi gibi idrarinla uyguluyorsun çift çizgi çıkarsa o gün ve arkasındaki 3 günü ilişki bazında degerlendiriyorusun
iremgun Essraanil adetinizin bittiği gün başlıyorsunuz testleri yapmaya. Bir çok marka var tercihi size kalmış. Ben o sayfadan almadım ama birgenebingunlugu çoğu kişi buradan memnun bu ek bilgi olsun diye yazdım. Test için en uygun zamanlar 11:00, 15:00, 19:00 veya 22:00 saatleri diyorlar. Size en uygun zaman hangisi ise onu seçip her gün aynı saatte yapıyorsunuz. Testi yapmadan en az 2 saat öncesinde sıvı alımını kesiyorsunuz. Bir test kaset ise 3 damla idrar yeterli oluyor, strip ise test 10/15 sn tutuyorsunuz. 10dk içinde çıkan sonuca göre eğer t çizgisi c çizgisi ile aynı koyulukta ise yumurtlama günündeyiz demektir. O günü değerlendiriyorsunuz. Ertesi gün tekrar aynı koyulukta çıkarsa eğer yumurtlama devam ediyor demektir ve değerlendirmeye devam ediyorsunuz. Muhtemelen 3. gün silikleşmeye başlar bu da yumurtanın çatladığı anlamına gelir ve 3 gün daha beraberlik öneriliyor.
iremgun SilaTR yani aslında testlerin çok güvenilir olmadığı yazıyor o yüzden hem test hem gün aşırı şeklinde değerlendiriyorum ben de. Teşekkür ederim🌸🙏
iremgun SilaTR ben de ilk defa kullanıyorum da internette çok araştırmıştım hemen hemen bu şekilde anlatıyorlardı, hem faydası olsun istedim hem de belki eksik bildiğim bir şeyler vardır eklerseniz diye düşündüm 😊😊❤🙏
SilaTR iremgun eksiğin yok fazlası var şahsen bende kendi adıma daha önce bu kadar araştırdığım bir konu olmamıştı ilk defa tıp ilgimi cezbetmeye başladı 😁😂
Defnederen iremgun sende bendensin bende cok araştırırım yalnış yapmaktan korkarım testi aldığım telefonu 10 defa şarja taktım 0 oluyordu takıyordum yüz tekrar araştır günlerce araştırdım öğrendim ama elime gelen strip sanıyordum kasrt olunca bilgiyi şuan tekrar araştırıyorum
iremgun Defnederen yasemin333 SilaTR [url=https://hizliresim.com/epb6b0][img]https://i.hizliresim.com/epb6b0.jpg[/img][/url] kızlar yumurtlama günüm mü bugün ne dersiniz?
Meryy600 Kızlar merhaba bende ovulasyon testi kullanarak hamile kaldım. Ben birgebeningünlüğünden değilde instagramda minnakkurabiyeler diye bir abladan aldım. Ama birgebenin günlüğü sayfasındaki bütün faydalı bilgileri değerlendirdim. mesela ters rahim pozisyonu diyordu ters rahim olmamama rağmen onu denedim. Size de tavsiye ederim. Birde değerlendirirken yumurtlama ve çatlama günlerini değerlendirdim. Örnek 3 gün sürdü yumurtlamam değerlendirdim sonra çatlama gördüm ara vermedim direk onuda değerlendirdim. Belki yararım olur hepiniz dualarımdasınız.
yasemin333 iremgun benim bu koyulukta olduğu günün sonrası pik yapmıştı hatta atiyim dur seninkilerle karşılaştır
Defnederen yasemin333 yinede değerlendirsin demi bendede böyle olmuştu değerlendirdim ertesi gün pik oldu
yasemin333 Bak ayın dördünde böyle oldu yumurtlama sandım ilişki oldu o gün. Ama tam olarak ayın 5 inde olmuş yumurtlamam Ve ayın 6 sında da devam etti yumurtlamam ayın 7 sinde de çatladı
yasemin333 Ve bu da çatladığı günün testi. attıklarımın hepsi 5.dakikadan sonra çekilmiş halleri tek tek atayım dedim toplu attığımda önceki günler kurumuş olduğu için tam net çıkmıyor
iremgun yasemin333 🙈🙈 yaa evet çok net sizinkiler 😊😊 ben de ne olur ne olmaz değerlendireyim en iyisi🙈 yarın duruma göre bakarım artık canım😊 zaten muhtemelen yarın da başını ağrıtırım🙈😀çok teşekkür ederim. Bu arada bu ayın 5 6 7 si değil mi? Adet için de beraber gün sayarız o zaman🙏
yasemin333 iremgun rica ederim canım testini at buraya bakarız diğer arkadaşlar da faydalanmış olur 😊 bu arada soyadımız da aynı nerelisin 😁