Merhabalar doğum hikayemi geç de olsa paylaşmak istedim. Belki birilerine motivasyon olur.
Oncelikle çok sıkıntılı bir hamilelik geçirmedim m ilk 4 ay mide bulantısı vs. Sonra bı balayı dönemi son dönem de de diş problemim hariç beni zorlayan bişey olmadı 33 haftalıkken diş tedavisi yaptırdım bı arada.
Gelelim doğum hikayemize 🥰
Doğumdan son bir hafta öncesinde vajinamda inanılmaz bı ahri vardı aşağıya doğru bir baskı oluyordu sürekli gece uykumdan kalkiyordum o ağrı yüzünden. Doktor başı çok aşağıda o yüzden dedi. Neyse 38+1 de kontrolüm vardı. Doktoruma sürekli suyum gelse anlar miyim vs diye soruyorum o da merak etme anlayacaksın diyordu o sancıyi da suyu da.
Bu arada normal doğumdan aşırı korkan kafasında sürekli sezeryan olmak isteyen biriydim.
Kontrolden sonra eve geldim lavaboya girdim. Saat 15.00 gibi Minik kahve bı leke gelmişti ama nişan olduğunu düşünmemiştim hiç. Çünkü nişan daha fazla gelir sanıyordum.
Sonra gece 00.30 da tekrar lavaboya kalktım. Klozete pıt diye birşey düştü sadece sesini duydum ne diye kalktım bakmak için birden suyum gelmeye başladı. Yani öyle bir anda hepsi bosalmiyor tabi ama sürekli durduramadigin bı akıntı geliyor işte. Neyse eşime soyleidm hemen benim suyum geliyor diye. Kayınvalidem de kendisi emekli ebe bizde kalıyordu o gece. Eşim kayinvalideme söyledi. Kayınvalidem şaka yapiyorusnuz dedi hatta inanmadı önce 🙊 sonra baktı ciddiyiz. Ben dedim bi.dusa gireyim filan ama eşimi tutmak ne mümkün. Hemen bı depend taktim tuttuk hastanenin yolunu. Ebe kontrol etti açıklık 2 cm sabaha ancak dedi doktorumu arayıp. Ebe kontrol.edince suyum daha çok gelmeye başladı sanki.ya da ben öyle.hissettim. sonra ebe nst ye bağladı hiç sancı çıkmadı. Yarım.aaat nst de kaldım saat gece 1 civarlariydi kayınvalidem de yanımda. Dedim anne ben.yuruycem yatmak istemiyorum. Lavaboya gitmem.lazim diye nst yi söktürdum. Sonra sancı.odasinda bı o tarafa bı bu tarafa yürümeye başladım derken 5 dakka sonra 4 dakkada bir.sanci gelmeye başladı bana belden ve kasıktan. Kayınvalidem de tecrübeli.oldugu için çok iyi 3 saate dogurursun diyor.
ben hala açılma ilerlemeyecek.sabaha sezeryan olacak kafasindaydim normal dogum yapacagima zerre inancım yok. Derken saat gece 2 buçuk civarları oldu. Bende bı kaka hissi kayinvalideme dedim benim kakam var anne. Çocuk o.cocuk dedi. Daha.sonra ebeyi çağırdı ebe geldi bana damardan suni sancı.yapti. asıl sancılar ondan sonra başladı.zaten. daha sonra tekrar açıklığı.kontrol etti 6 cm olmuş. Yarım saat sonra tekrar baktım 10 cm. Doktorumu aradı hemen. Beni de.dogumhaneye aldılar. Çatala çıktım ebe iyice açmaya çalıştı vs derken doktorum geldi. İlk önce yanlış ikindim.daha sonra nasıl ikinmam gerektiğini söylediler ikinmaya başladım doktorum geldikten sonra 10 dakka.icinde geldi.minigim. daha sonra dikişler vs. Atıldı. Bebek çıktıktan sonra herşey bitiyor zaten. Dikiş filan hiç hissetmedim. Gece 00.30 da suyum geldi. 03.40 kızımın doğum saati. 🥰 Herşeyi akışına bırakmak lazım. Bebek nasıl.gelmek.isterse öyle geliyor. Uzun oldu kusura bakmayın sorularınızı crvaplayabilirim.