DonatAysegul 25 haftamdan bu yana bende var.sağ kaburgam cok ağırıyordu özelikle ayakta kalınca ve oturunca sürekli uzanıyordum.gebelikte normaldir die ciddyw almadm doktora söyledim.bakınca sağ böbreğimde genişleme oldğnu söyledi.doğuma kadar yapack bsey yok çekecm doğumdan sonra tekrar bakacklar,genelde ilk gebeliklerde oluyormus böyle bi şikayetiniz varsa ihmal etmeyin