39+1iz. 4 gündür 2 cm açıklıgım var, doktor su gelirse ya da sancın sıklaşırsa gel demişti. O günden beri açık renkte lekelenmem bol akıntım oluyor normal demişti zaten rahim duvarı yumuşadığı için. Ama su gelmesiyle nasıl ayırt edecegimi bilemedim herkes fazla gelir diyor ama, 2 saatte bir peçete koyıp degistiriyorum bazen sarı renkli akıntı bazen pembe renkli ıslaklık oluyor. Kalktıgımda ya da yatarken bazen çok hafif bi sey aktıgını hissediyorum. Bazılarında su birden degil hafif hafif geliyormuş falan. Kafam karıştı. Zaten öğle arasında doktoru arayıp soracagım da yine de size bi danısmak istedim bilgisi olan varsa.