dbalcioglu Merhaba hanımlar, 19 haftalık hamileyim. Sizce detaylı ultrason gerekli midir? Yaptırmayan var mıdır? Ne düşünüyorsunuz bu konuda:)
AyaYlmazYldrm dbalcioglu bu konu uzerine 100lrce post acildi burda bunca farkli fikirde insan var kimisi ben yptirdim tabi gerekli dicrk kimisi ben yaptirmadkm hicte gerek yok dicek bu kadar hayati knulari nedn doktorunuza sormuyorsunuz bnim fikrim tabiki gerekli doktorunuzun ataldigi hatta hic goremedigi bir rahatsizligi ayrntilda gorebiirler onlem alinabilir dogumda ona gore mudahale edilebilir sizinde binlari birazcik arastirmayla bilebilceginizi dusunuyrum
Gizemito dbalcioglu Gerekli olmaması için hiç bir gerekçe yok. Gerekli değil hatta şart gibi bir şey. Bence yoruma bile kapalı hatta.
ozlemerva06 dbalcioglu merhaba bende 20 temmuzda yaptıracağım bence gerekli,,, bir şey varsa Allah korusun hiç bir şey çıkmasın evlatlarımızda , önceden tespit edilerek zamanında müdahele için önemli :) sevgiler
67380ipek dbalcioglu bende gereksiz görüyordum araştırınca vazgeçtim haftaya salı randevum var gerekli bence araştr
dbalcioglu AyaYlmazYldrm merhaba, tabiki doktoruma da soruyorum. Bir yandan araştırıyorum da. Ama buradan da sormak istedim. Sizde terslemek yerine size yanlış geliyorsa cevap vermeyebilirsiniz.
Miniginannesiiii1111 dbalcioglu herşeyi geç ama detaylı ultrasonu geçme düşünmen bile hata en önemli şey o
mutluu-annee Miniginannesiiii1111 bende ikili ve üçlü tarama testini yaptırmadım detaylı ultrasyonda hersey belli diye onu yaptırdım tek onu bkledm
Deletedmom262 dbalcioglu o kadar sorulduki bikti artik insanlar cunku. Terslemek degil. Araştırdıysanız onemini anlamaniz lazim. Kisa bi ozet gecelim. devlette ucretsiz yapiliyor. Ozelde yaptirdim 40 dk surdu. Tum orgalar damarlar aklina gelebilicek en kucuk detaya kadar olcup bakip anlatti doktor. Sonunda elime foto cd ve 2 sayfalik bir rapor verdi. Forumda arama yeri var. Oradanda bu konu hakkinda cokca sey bulabilirsiniz Ve lutfen yaptirin cok cok onemli.
nil_sugra dbalcioglu hiç bir ultrasona girme ama detaylı ultrasona mutlaka gir. Bunun önemi hayati boyutta çünkü canım
Fulya90 Bebeğin bütün iç organlarını ayrıntılı ultrasonda bakılıyor canım yaptırıp yaptırmamak sana bağlı ama bence de gerekli allah nasip ederse bizde 2 hafta sonra yaptıracağız
Rabia95 dbalcioglu burda bi kadının bebeğinin böbreğinin iflas ettiğini detaylıda öğrenmişlerdi, doğar doğmaz bebeği ameliyata alacaklar böbreğini almak için. Farkedilmese belki çocuk doğduğunda tonla test vs yapılacaktı ya da farkedilmeyecekti Allah korusun kötü şeylerle sonlanabilir. Ben yaptırdım, herkese de özellikle tavsiye ediyorum. İstanbul’daysanız gittiğim yeride tavsiye ederim 🙏🏻
Rabia95 dbalcioglu Üsküdar hospital Türk, Rabia hanıma yaptırdım. Çok memnun kaldım kendisinden. Çok güleryüzlü ve rahatlatıcı. Bebekle konuşuyor incelerken. 310 TL ücreti vardı 🌸 giderken USB götürdüm yaklaşık 40-50 renkli fotoğraf yüklediler bu arada.
Miniginannesiiii1111 mutluu-annee 😊 iyi yapmışsın bende öyle yaptım doktorum gerek yok ikili tarama temiz detaylı yaparız dedi o şekil yaptık bizde