babysevgi Ya bende öle daha bebek erikleri yiyordum esime her köye gidişinde söledim 2 agaç var bizde erik olmadan yerken olgunlastılar gene devam simdide komsuların ekşi eriklirinden istiyorum yaa sagolsunlar veriyolar da ama napıcam ben bu halimle bilmem neyse az kaldı allahtanda günümüze yemem heralde artık erik diye düşünüyorum 😄