Tatlisannedilekk Esraca 27+2yim ara ara kasık ağrılarım oluyor ama sırt ve bel ağrısı beni mahvediyor
Sevdaleo Esraca Bende de aynı durum özllikle kasık agrım hiç bitmedi ve geçmiyor çogu zaman yürüyemiyorum bile :(
Esraca Superisiiiii onlar sağlıklı büyüsün ler de gerisi önemli değil hayırlısıyla inşaallah kucaklarımıza alırız bebeişlerimizi 🙏🤲🤰
SnFk Esraca karın ağrım değil de kasık ağrım var ama bel ağrım çok üst seviyede. Bir de yarın tetanoz olacağım 🥺
Mina00 Esraca Benim bazen çok şiddetli oluyor tedirgin oluyorum geriliyorum daha önce düşük yaptim iki kez sağol canım icime su serptin
Esraca SnFk Allah yardımcın olsun kuzum inşallah ağrın falan olmaz ben daha olmadım 22 23 de gel dedi hemşire
Fidnnn Bnm de agrım var belim cok agrıyor ayagıma vuruyorda suan da agrıyor bide kendimi yoruyorum da kızlar bebişler kaç gram bende bu hafta gidecem ögrenecem 🙈 en son ne zaman gittiniz
SnFk Mina00 Sanırım 12. Haftadan beri ara ara vuruyor ağrılarım. Ama bu ağrılar oldukça normal. Malum artık bebek büyüyor ve bele baskı yapıyor. Bazen çok eğilip kalktığımda kendimi çok yorduğumda da ağrılarım oluyor.