Ozgee35 bende de mantar vardı ama yanma kaşıntı yoktu doktor fitil verdi kullanınca yanma kaşıntı akıntıda artış oldu iki adetti 3 gün arayla kullandım fitil bitince şikayetlerim de bitti eski Halime döndüm yani hem işe yaramadı hem de boşu boşuna canım yandı. Doktora söyledim şaşırdı net bişey demedi. Sonra bir hap verdi probiyotik dengeyi sağlayacak bişey lactogyn diye onu kullanıyorum bi haftadır hala geçmedi