Poyrazefenin_annesiii Kizlar 27 haftalık hamileyim alt dudagim uçuk içinde yemek yiyemiyorum konuşamıyorum ne ile geçer bildiğiniz bir şey var mı
Minik2829 Poyrazefenin_annesiii bendede uçuk cikmişti.doktor birsey sürmememi soyledi.kendiliginden gecti.bazen kucucuk dedigimiz o kremler zararli olabiliyor.doktor yada eczaneye sorun derim.
Yasemin00 Poyrazefenin_annesiii Tatlım Eczanede Vectehir diye bir krem var ben ondan kullanıyorum ben,dede sürekli çıkar hele bu gebelikte hep çıkıyor agoz uaralarıdahil çıkıyor durmadan
Yasemin00 Poyrazefenin_annesiii Ama Dr una sor öle kullan istersen nebiliyim bana bişiy yapmadıda herkesin teni bir degil ya sen yinede sormadan kullanma bişiy
MrvDmrkr Vectavir. Minnacık bir ilac ama dehset etkili. Hamileler de kullanabiliyordur heralde bi google dan bakın kullanılabilirse tavsiye ederim
MrvDmrkr Minik2829 vectavirn bilinen bi zararı yok ama hamilelikte kullanımıyla ilgili yine de her ilacı doktora danışıp kullanmakta fayda var tabi
ssuleeyuce Poyrazefenin_annesiii bendede cok oluyor ama malesef hamileyken ucuk kremleri vs kullanilmiyor. 😔
Minik2829 Poyrazefenin_annesiii Doktoruna danismadan birsey sürme canim.doktoruna ulasamazsan bi eczaneyle gorus