emine-lina Kızlar hepinize günaydınnn 😃 inanın uyku bile tutmadı randevumuz 1de ama uyandım erkenden çok heyecanlıyım babasıyla iddaya bile girdik kime benziyor diye ama içimden bir ses yüzünü gizlicek diyor 😃😃
Pinkyellow emine-lina kız mı erkekmi :). Kaçıncı haftadasin canım ? Bu cumartesi bende gidicem 😍 hadi bakalım sağlıklı olsunda.kime benzerse benzesin 🤲🏻☺️☺️
emine-lina Pinkyellow erkek canım 19 haftalığız ama iki hafta önden gittiği için ve eşim hemofili olmasından dolayı ultrasona bu hafta gidin dedi doktorumuz. Normal doktor muayesine bile heyecanlı gidiyorum görücem diye şimdi daha heyecanlıyım 🙈 inşallah canım allah sağsağlim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi sizin cinsiyet ne ☺
Pinkyellow emine-lina amin kuzumm inşallah bizimde erkek 21+6 olduk bugün daha 3 gün var ama ben bile şimdiden heycanliysam seni tahmin edebiliyorum sağlıklı haberler alın inşallah ☺️
Alisa_ Kizlar detayli ultrason hani bebegin yuzunu renkli gosteriyo ona mi diyosunuz? Bizde Dopler diye biliniyo ismi) O mu acaba?) burda detayli ultrason konulari olunca ne oldugunu tam bilmedigim icin yorum yapamiyorumda)
Mrskantar Alisa_ doplerde kalp atısı vs kontrol ediliyor diye biliyorum detaylı ultrasonda renkli 3 boyutlu olarak bebegin yüzünü görme imkanı var ayrıca kan akışına ve bebegin organlarına bakıyorlar herhangibir sorun olup olmadıgı yönünde