Fkaramand Merhaba arkadaşlar be gece 04.30 da suyum geldi 1 saat bekledikten sonra hastaneye geldim yatisim yapılacak nst ye bağlandım dua edin lütfen
Aygul01 Fkaramand Allah yar ve yardımcın olsun saflıkla gelsin bebis. İlki niye sezaryan olmustu ozel degilse
selin4141 Fkaramand Allah yardımcın olsun canım dualarımız seninle Rabbim bir avazda kucağına almayı nasip etsin 🙏
Fkaramand Aygul01 genital bölgesinde 32 hafta siğil çıkmış ti o yüzden zorunlu sezaryen olmuştum teşekkür ederim