Dillooss Tabi ki de umudumuzu kaybetmeyeceğiz.Onlar bizim ahiret kapısındaki meleklerimiz.Her kula da nasip olmaz yaşadığımız bu şey.Bol dua et ve sabır dile rabbimden.Ben hep ‘bu dünya geçici Dilek , sen yavrunu cennete sonsuz hayata uğurladın.Bir gün sende yavrunun yanına gideceksin ‘ diye kendimi sürekli teselli ettim.Kimse bu dünyaya çivi çakmadı nihayetinde.
Bebeğini inşallah en kolay şekilde doğurursun canım.Ben öpüp koklayıp uğurlayamadım cennete oğlumu,o psikolojiyle kaldıramam diye yapamadım göremedim.En büyük pişmanlığımdır.Kaldırabileceğine inanıyorsan eğer muhakkak gör, tenine dokun mümkünse kokla en derinden.Keşke imkanım olsa da doğum yaptığım güne dönüp içime çekebilsem kokusunu görüp dokunabilsem.