Cahan123 Canlarim suyum geldi bi hafiften sancilar basladi ama su gelince ne yapmam gerekiyordu hemen hastaneye gidilmiyordu demi 🙄
Skarakas Cahan123 ay ne kadsr güzel ya cok özendim suan. Darısı basima insallah. Ne yapilir bende bilmiyorum bende bekleyeyim burada
Damla123- Cahan123 duşunu al sıcak su tut beline karnına perine masajı yap merdiven in çık hurma ye inşallah bir avazda kurtulursun
Fkaramand Cahan123 benimde suyum geldi şuan hastane deyim yatisim yapılacak beklemeyin bence sizde gidin
Cahan123 Skarakas geldim canim benim hastndym sanci verdiler acilmasini bekliyorum hepinize dua ediyorum bi avazda insallah 🙏
58_edaygmr_58 Cahan123 bebek susuz kalmasın hemen git hastaneye zaman kaybetme Bir avazda kurtulursun inşallah 🥰 Rabbim kolaylık versin 🥰
Gokalpozge1 Cahan123 ya sen şimdi doğum yapacaksın ya bana dua eder misin 8 ay önce bebeğimi kaybettim şimdi de 5 haftalık hamileyim sağlıklı olsun doğum sancısıyla dua edenlerin duası kabul olurmuş ve inşallah bir avazda doğurursun inşallah ❤️ 😍
Cahan123 Gokalpozge1 oyyy kuzum benim tabikide ederim hepinize ediyorum Rabbim insallah kucagina sağ salim almayi nasip etsin 🙏🙏 sıkıntısz bir sekilde 😘😘😘