momsss1 Kızlar selam 37. Haftadayım bir kaç gündür idrarımın koyu renk olduğunu farkediyorum ve su nedenli değil çünkü suyu hep çok içtim başına gelen var mı anlamı ne olabilir?
Zeyno99 Evet canım bende 36.haftadayım benimde idrarımın rengi bu ara koyu suyuda bol içerim bende düşünüyorum 😊 fikri olan yardımcı olabilir
momsss1 Nuruminci Nvn00 benim gözle görülür bir biçimde kızlar bayağı koyu ilk zaman olsa farklı bir hastalık var sanarım bol su içiyorum yine ilk idrar koyu renk bir türlü açılmadı anlamı ne çözemedim
Patiiiiinnnn Haftam Günde neredeyse 4 5 litre su içiyorum malum sıcaklardan ve buna rağmen benimde idrarım koyu🙄
Nvn00 Deletedmom337 Canım sen denizlideydin dimi yanlış hatirlamiyorsam detaylı usg yı aynı gün denipolde yaptırmistik sanki 🤔 nasıl gidiyor bende 37+4 deyim
Deletedmom337 Nvn00 evet kuzum hatirladim senii iyi gidiyor cok sukur senin nasil gidiyor bizde 37+2 olduk kizimla💕💕
Neslihanbgrhngs momsss1 doktorum benek böbreğe baskı yapmaya başlamış o yüzden idrarın koyu renk demişti bana
Deletedmom337 Nvn00 ah sorma kuzum ya benimde agrilar basladi son haftalar ne kadar zormus boyle bir an once dogursam diye dua eder oldum😄
Nvn00 Deletedmom337 Ben denizlide yaşamıyorum canım nazillideyim. Detaylı için denizliye gelmiştim Sadece 😊