Meyve yerine bir paket bisküvi yedim. Üstüne dondurma ve çekirdek. Hepsi üstüste yarım saat kırkbeş dk da bitti . Pişmanmıyım, bilemiyorum.. keşke meyve yeseydim.
Meyve olarak beş ayvayıda katımeyve sıkacagında sıkıp suyunu içtim öğlen.
Pişman olsammı bilemedim 🎎