Ben doğum kontrol hapını 7 sene kullandım aralarda 2 kez kist oluştu hatta doktorum bile şaşırdı aykırı dedi. Ama ultrasonda kistim vardı. Aşırı bel ağrısı şikayetim olmuştu tesadüfen MR görüntümde çıktı. Ama 1 hafta 10 güne yok oldu gitti. Başka bir sıkıntı yaşamadım.