Bende de ilk yaptığımda negatif çıkmıştı. Yoktur diye regliyi bekledim. Ayın 8. De negatif çakan testim ayın 23. De pozitif çıktı. 24. De dr a gittik. Kalp atışını bile duyduk. Şuan 20 haftalık olduk bile. İnşallah senin de bir dahaki testte çıkar pozitif 🙏