Bizde 24+5 günlüğüz. İlk gebeliğim. Gebelikten önce şeker ilacı başlamışlardı bana, hamile olduğumu öğrenince bıraktırdılar. İster istemez dilimin damağımın kurumasından, sık sık idrara çıkmamdan falan korkuyordum bi yanım şekerime baktırmak istiyordu. Ama korkuyordum bana yada bebeğime zararı olur mu diye. Doktora sordum oda herhangi bir zararı yok gebelik şekeri varmı yokmu diye bakmak için istiyoruz sonradan kalıcı bişey olmuyor zararı yok deyince yaptırdım. Sonuçları alıp doktorumuza gidicez inşallah. Sağ salim kucağımıza alalım evlatlarımızı 🥰