Fadiiik Hayalet cizgi var gibi ama bilemedim adete 3 kaldihttps://i.imgyukle.com/2020/07/08/Cdd5gy.jpg
Nergisim09 Fadiiik çokk silik var kuzum görüyorum ben adetın gecmedgı için silikk cıkmıs kann ver yarın netleşsinn inş☺️☺️
Deletedmom316 Fadiiik anladim canim adetine suan kac gun ? Var bende 3 gun kala yapmistim ama cikmadi sendede cikmamisti sonra tekrarmi yaptin ? Baska bi postunda 3 gun kala negativ diye yazmistin
Fadiiik Deletedmom316 benim 2 gun var canim Ama bu testten daha emin olamadim 2 gun Sonra tekrar yapacagim