Kızlar iyi akşamlar doktora gittim bugün agrım cıktı nst 20 dk 2 kere cıktı doktor dedi açılman yok ama dedi ağrılarım başlamış dedi ağrılarım var ama bir belime bi kasiklarima bi aşağı baskı şuan sizdede böyle olan oldu mu ıkınma hissi geliyor adet görecekmiş gibi oluyorum