Epidural sadece normal doğumda değil sezaryende de kullanılan bir yöntem.o zaman sezaryen olan her 10 kadından biri felç olurdu.kızkardeşim epidural spinal kombine sezaryen oldu hiç sıkıntı çekmedi 2. Gün ayağa kalktı ve şuan ne bel ağrısı ne bişey var.bende epidural normal düşünüyorum inşallah