Denizkubra
12+0 da dr. um resim verdi bunu hatıra olarak sakla diye… Ama cinsiyet söylemedi çünkü bir hafta sonra 2.li testimiz vardı. 😊
Pazartesi testtimiz yaptık 13+0 da ve Perinatoloji dr. Cihat Hoca, 🐣 Erkek dedi.
İki dr.um Alanlarında çık iyi olması. 🙏