Merhaba bayanlar..
Doğum yapalı 15 güne yakın oluyor yeni yeni kendime gelebildim çocuklu olmak zor işmiş gerçekten ve epidural..
37+6da çatı muayenem vardı aşırı derecede korkarak hastaneye gittim kendimi çok kastım çünkü çok korkuyordum daha önce hiç alttan muayene olmamıştım çünkü..
Allahtan doktorumun eli çok hafifti ve acıtmadan baktı ama ben kendimi gene kastım ve ah uh ettim. 🙄
Doktor muayeneden sonra 5cm açıklığın var dedi o an beynimden vuruldum ve neee? Dedim doktorda şaşırdı ne yaptın dedi çok güzel ilerlemiş..
Yatış yapalım dedi sunni sancı ile doğumu başlatalım ben kendi sancımı beklemek istiyordum ama ve söyledim bu şekilde doktorum da zaten ya bugün yada yarın kendi sancın la gelirsin diyerek beni eve yolladı 🥴
Ağlaya ağlaya çıktım doktor odasından çünkü aşırı derece korku basmıştı asla asla düşünmediğim bişeyi 5cm açıklık..
Neyse eve geldim akşam oldu gece oldu saat gece 3e kadar tekrarlayan sancılarım oldu ama aldırmadım doktor alttan baktığı için olmuştur dedim.. Gece 4 e kadar bekleyelim sonra gideriz doktora nst girerim sancım varsa eğer doktoruma haber veririm dedim eşim de muayene ol istersen dedi o an nasıl kabul ettim bilmiyorum ama nöbetçi doktora muayene oldum 🙄 böyle bir muayene şekli yok asla yok resmen ellerini göbeğim de hissettim tansiyonum düştü ve yarı baygın halde sedyede kaldım beni o halde gördü hiç bişey yapmadı üstüne üstlük birde bebeğinin plesentası yaşlanmış dedi ben şok oldum ama kafam okadar kötü ki birşey diyemiyorum..
Kalktım çıktım odadan açıklık hala aynıydı
Koridorda tekrar düştüm ve kustum
Allah bildiği gibi yapsın o doktoru.
Daha sonra kafamda normal doğumu tamamen değiştirdim istemiyordum çünkü aşırı korkmuştum arkadaşlar..
Eve geldim hemen uyudum ama sabaha kadar belirli sıklıkla gelen sancılarım vardı ve farklıydı uyutmuyordu sürekli akıntım vardı hatta baya vardı.
Sabah 8 e kadar bekledim ve doktorumu aradım hemen gelmemi söyledi hemen kalkıp gittik zaten 10 dk lık mesafefeydi hastane doktorum açılmama baktı ve 6 cm olmuştu ben sezeryan istediğimi söyledim ve asla kabul etmedi beni teselli etti eşimi içeri aldı ve yatışımı yapıcağını söyledi bu açıklıkla konuşmama bile izin vermedi sezeryan lafını bile ettirmedi Allah bin kez razı olsun ondan..
Sen hiç merak etme epidurlali doğum olucak hiç bişey hissetmiceksin dedi bende kabul ettim çünkü başka çarem yoktu..
Yatış işlemlerimiz yapıldı ve odaya geçtim lavman yapıldı tuvalete çıktım sancılarım sıklqştı artık ve epidural için ameliyathaneye alındım anastezi uzmanı geldi ve 3. Denemede yapabildi epidurlali ama sonrası inanılmaz bayanlar😂😂yok böyle güzel tatlı bir uyku bir uyuyasım geldi bir uyuyasım geldi ki yarım saat uyudum bile ayaklarımı hissetmiyordum
Daha sonra sancılarım geri geldi 1 saat sonra ebe muayene etti ve açıklık tam ama bebek kanala inmemiş 1 saat de gelen sancılarım ile ıkınmamı söyledi ve artık daha sık gelip kontrol etmeye başladı epidural sayesinde hiç bir kontorlu hissetmedim hanımlar en büyük yanı bu epidural in..
Daha sonra 2 3 defa daha epidural doz verdiler onlarda da uyudum iyi geldi…
Ama sonrası epidurali kestiler ve canımdan can gitmeye başladı artık sonlara geldiğim için dayanılmaz bir hal aldı ebe geldi baktı ve 5 de alıyorum seni dedi doğumhane ye doğum hane işi en zoru o son sancılar canımı aldı resmen en son ıkınmayı yapamadım zaten ve ben ölüyorum diye bıraktım doktorum ebelerden yardım isteyerek karnıma bastırdı o an da öldüm sandım ve hüma kuşum çıktı o an tüm sancı bitti eşi çıkarken de hissetmedim dikişlerimi de hissetmedim epiduralin etkisi devam ettiği için… Bebeğimi doktorum kucağıma vermek istedi ama ebeler in bqstırması biraz kötü olduğu için o anlık kafa ile istemedim bebeğimi çünkü aşırı yorulmuşum yan tarafımda bağıran kadınların da bağırışları beni yormuştu açıkçası hüma kuşum 3300 kilo boy 50 cm doğdu saçları aynı bendi😍
Daha sonra beni temizlediler ve odama götürdüler tabi bu sırada annemde yanımdaydı ve ben 1 tane doğurdum o 9 doğurdu😂
Hanımlar kesinlikle tavsiyemdir asla nöbetçi doktora gitmeyin. Psikolojim daha yerine gelemedi hala dikişlerime baktırmaya giderken bile aşırı sıkıntı çıkardım doktora.. İstemedim dokunmasını ama kendi doktorum gene çok güzel bir muayene yaptı hissetmedim bile
Depend mutlaka alın yanınıza aşırı derece de lazım oluyor ve bol bol pijama takımı
Epidurali de asla önermiyorum çünkü tam 10 gün öyle bir baş ağrısı çektim ki asla kalkamadım sanki 5 kişi kafamdan beni aşağı bastırıyordu öyle bir ağrı ensenizden bir tutuyor asla bişey yapamıyorsunuz 10 gün boyunca hastanelerde süründüm bebeğimi emziremedim mama vermek zorunda kaldık biraz uzun oldu kusura bakmayın şuanlık aklıma gelenler bunlar allahım tüm hamilelere yardım etsin hepinizin doğumlar çok kolay olur inşallah hepinize dua ediyorum doğum anında da çok dua ettim..
Sorularınızı seve seve cevaplarım… ❤️❤️