minikkalplim Fsbebek ben erkek olursa buğra koymak istiyorum ama yiğit isminide cok begendik eşimle buğra yada yiğit 😍
Eyluleda Aynı sorun biZde de var 😞 eşim Gökbörü olsun istiyor bende başka çocuklar dalga geçerler okul zamanı diye istemiyorum.Gökalp , Göktürk ,Ege gibi isimler düşünüyorum şuanda..tabi ne isim koyarız bilmiyorum .
bebeklerim__ Basta göktuğ çok istiyordum çok naif çok güzel. Ama sonradan bir ömer aldı başını gitti. Eşime çok sevdiremesemde ömer olacak allahın izniyle 🙏🙏