busrakomurcu1 Kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim son 1 haftadır geceleri fazlasıyla karnım şişiyor ve gazım oluyor beni kasıyor iyice doktoruma söyledim fakat ekstra bir ilaç vermedi varmı bunu yaşayıp kullanan birşey ve iyi gelen
Sinemarslannnn 15 haftalık hamileyim en başından beri tek derdim gaz evet benim de doktorum ilaç vermedi yürüyüş ve gaz yapan yiyeceklerden uzak dur dedi bir de soda bana iyi geldi