Merhaba 30+4 olduk, halsizlik yok şükür yavaş yavaş kıyafetlerini yıkıyorum artık hastane çantamızı hazırlayalım dedik kendime pijama gecelik vs sipariş ettim hazırlıklar devam 😊 benim de çok ayaklarım şişiyor 😒 bir de eğilmek çorap giymek vs. Çok sorun olmaya başladı 🤣Çınar Bey de kıpır kıpır maşallah 🙏🏻