Kızlar merhaba 25 Haziran da Doğum yaptım.Sağlık ocsğından aradılar bugün topuk kanı TSH değeri bebeğimin 22 çıkmış beni çok telaşlandırdılar yarın çocuk doktoruna gidicez fakat canım çok sıkılıyor tecrübeli anneler bana yardımcı olur musunuz lütfen yarına kadar nasıl dayanıcam