Ecemli ben güney hastanesi Songül hanıma gidiyorum doktorumdan cok memnunum ama baya bir kalabalık herkes onu tavsiye ediyor çok hızlı bir bayan benimde yakın olduğu icin gidiyorum hastaneye cok iyi ilgileniyor ama bayanın dediği gibi baya bir kalabalık cok iyi oldugu için kalabalık..muayene ücreti 80 tl canım