Deletedmom414 CennetM ben genelde em ucuz bebek markette alıyorum çokta güzel ürünler her yönüyle illa markaya gerek yok canım
Kedili_Anne CennetM lcw sanırım. Bir de polo da inanılmaz güzel indirim var sepette düşüyor iyice. Aşırı kaliteli. Hem marka hem uygun bence. Oradan mutlaka 3-5 parça alın derim.
Mondlicht CennetM civil ve çoğunlukla da LCW aldım. Hala da alıyorum kızım nerdeyse 1 yaşına girecek vazgecemedik ürünleri cok güzel 🤗
Meriwa CennetM soobenin outleti var ordan alıyorum😄 daha uyguna geliyo bana size yakında yerler vardır cnm bence