O aradaki giren sancı rahim kendini doguma hazırlıyor derler ama benimde eski evimde alaturka wc vardi diz çöktüğüm zaman o agri bir saplanirdiki kasıklarima ve rahme kalkamazdim. Sabahi doktor kontrollüm vardi söyledim alltan muayenede 4cm acilma var dedi istersen dogumu baslatalim suni sanci ile dedi.oysa daha 38 haftaliktim. Cahildim tabi yanimdada eltim var. Dogum ilk defa başıma geliyor bebegimi kucagima alma sevinci ile tamam dedim. Ve suni sanci ile oğlumu kucagima aldim. Ama keske kendi sancımi günü mü bekleseydim. 2 ci gebeligimde tam gününde sancimi bile anlamadan bebeğim kendi dogmustu. Sakin sabirsizlanmayim sabirli olun. Arada giren sancilar için mutlaka doktorunuza danışın.