Ozgemira Bize önce kız sonra erkek dendi bugunde gittiğümde hiç bir şey söylemedi doktor eşine süpriz yapıcam bi tahminde bulunur musunuz koronadan dolayıda sürekli çıkmak istemiyorum
Halimer Ozgemira ben 17. Haftama girdim dün yarın cinsiyet için gidicem bir aydır gitmiyorum ve cok merak ediyorummm imşallah gösterir kendini
Izlem_trky55 Ozgemira bana da aynı sekilde söyledıler ben suan 19+6 oldum ayrıntılıyı beklıcem bakıldıgında erkeğe benzıyor ama 20. Hafta da degısen bebısler var
Ozgemira Izlem_trky55 bize işte pipi dedi ama ben kordon da olabilir diye düşünüyorum çünkü diğer doktor emindi kızdan
Izlem_trky55 Ozgemira benım gıttıgım doktor baya ıyı kesın kız dedı burda doğum yapcagım doktor erkek dedı bunu verdı anlamadım valla 🤷🏽♀️ Ayın 14. De ayrıntılı var onu bekleyecegım mecbur